onsdag den 30. marts 2016

Det tæller jo ikke rigtig når det koster næsten ingenting


For et par uger siden gik jeg lidt amok på ebay, og nu er pakkerne begyndt at hagle ned over mig. Med søgekriterierne "gratis fragt" og "pris under 80 dkkr" går det aldrig helt galt. Som regel køber jeg ting, fordi jeg har et formål med dem. Jeg kan nævne badeforhæng, ringe til ophæng af badeforhæng, neglefile og opbevaringsposer til affaldssortering. Ting man også kan få næsten gratis åbenbart.. Kurvene her kan ikke rigtig noget andet et at være fine på ungens værelse. Tør godt satse på, at de pænt hurtigt bliver fyldt op med lort. Og så er alt jo som det skal være. De røg på insta tidligere i dag, og jeg lovede lige at kigge efter et link. Det er hermed fundet - Voilá - hvis man hader hvaler, kan man jo prøve med pindsvin, isbjørne eller træer. Og der kan proppes 3 stk i kurven uden at man skal straffes med moms og importgebyr.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar