tirsdag den 2. februar 2016

Tinderpause


Jeg er nødt til at stå solidt på begge mine fødder. Jeg skal ikke læne mig op ad nogen. Hvis der står en ved siden af mig, og jeg bare hviler hånden lidt på en skulder, står jeg heller ikke helt fast hvor jeg skal. 


Småpoetisk syntes min veninde... Jeg har den sidste tid trukket stikket i forhold til mænd. Underligt, men nødvendigt. Min tid bruges hos familien.


Som kompensation har jeg trillet igennem Gakkoteket hos Amarorama. Til at lægge en dæmper på de værste tinder-abstinenser... Kort fortalt er det historier om virkeligt sære mænd og alle undskyldningerne, mavefornemmelserne der ikke bliver lyttet til, tegnene der bliver overset. Ok underholdning!

Jeg tror jeg har været heldig på den famøse datingapp. For jeg synes næsten kun jeg er stødt ind i spændende, søde og rigtig ordentlige mænd. Men der har altså også været et par tosser.

Man burde lave et offentligt gakkotek over de aller værste tilfælde. Søstersolidaritet! Med et tilhørende valideringsikon til tinder. Ikke at det er forbudt at køre med flere på en gang eller kun at være ude efter løse forhold, så længe man ikke går og bilder folk andre ting ind. Det er altså der, det bliver problematisk. Hvis man har en kæreste, samtidig med man har et par kærester mere og den slags. 

Mon Tinder ville overleve, hvis der blev indført mulighed for gensidig feedback, hver gang man unmatchede? Ligesom på Trendsales. Grøn, gul eller rød smiley med mulighed for at efterlade kommentar på max 100 tegn... Der er nok en del typer, der ikke kunne administrere den mulighed.

Personligt er jeg kun stødt ind i en enkelt rød, og en enkelt gul. Har jeg været heldig, god til at navigere udenom tosserne, eller er jeg bare naiv og tror på det gode i folk?

Ovenstående system ville selvfølgelig også have den konsekvens, at antallet af tidligere match ville blive offentligt, og det er der jo ingen der har lyst til at vise nogen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar