søndag den 13. december 2015

Væk med ledningerne



Hvis man gerne vil overbevise andre om at, man bor lækkert, er det ok at snyde lidt, når man tager billeder. Ryd op, gør rent, tag billederne i dagslys, og i mit optik, er det helt ok, at flytte rodebunkerne ud af kameravinklen.

Det er ikke mit intention at bidrage til en illusion om, at jeg bor i et pletfrit hjem. Jeg vil bare gerne tage flotte billeder! Er du i tvivl, så tag et smut forbi bloggens sidekick på Instagram, hvor der absolut også er plads til kaos (@mariesfabrik selvfølgelig).

Da jeg tog billeder af min stue/værelse, ryddede jeg op ved yndlings rullebordet, hvor mit anlæg pt er placeret. Lidt tvivlsom placering i øvrigt med 2,5-årrig i huset, som er svært glad for musik.

Det kan undre mig, at det altid kommer bag på mig, HVOR mange ledninger med tilhørende adapterer, det lille fine anlæg har brug for. Det er altså en ordentlig pastaret vi har gang i! Og på den ene eller anden måde, får jeg altid ledningerne sat i, så der kommer lyd ud i slutnigen af processen. Jeg er ret overbevist om, at der ikke kun er én mulig kombination.. 

Men altså.. de ledninger. Fotogene? No no. Men det er måske lige at tage den et skridt for langt, ligefrem at pille ledningerne ud af anlægget bare for et par billeder. I stedet kom pastaretten ned i arkivkasse, med stikdåse, adaptere og hele skidtet. Da de bliver åbnet i siden, de der arkivkasser, ligger låget stadig fladt, selvom der går ledninger ud af kassen. En anden feature, der viste sig at være ok, var, at den ene side på min kasse var løs (Med en fortid som opbevaring for legetøjsbiler på 2,5-årrigs værelse, er det ingen skam). Når siden er løs, kan ledningerne lettere komme ud, og det tillader luft af komme ind. Uden at vide super meget om brandsikkerhed og den slags, forestiller jeg mig at det en ok ide.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar