søndag den 6. december 2015

Ny Header


Du kan jo næsten ikke være din blog bekendt Marie. Den stil ligger jo så langt fra det du føler dig hjemme i nu. Og hvor gammel er din dreng overhovedet på det billede i din header? Bare lige en lille hurtig ændring! Kom nu. Du skal ikke tænke så meget over det, find 4 nye billeder, bang bang bang, op med en ny header, så kan du altid se på resten senere!

Svineren kommer heldigvis bare fra min egen indre kælling. Jeg er ikke helt sikker på jeg ville have taget det helt så pænt og konstruktivt, hvis den kom et andet sted fra.

Det tog mig også kun ca 5 min at lave headeren - og ca 55 min at få den uploadet i rigtig størrelse. Teknik teknik teknik AD.

Den gamle header, der viste sig at være skræmmende tæt på 2 år gammel kan findes her, på eget ansvar.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar