fredag den 16. oktober 2015

Gule Patchworkpuder







Man skal ikke gå ned, bare fordi man mangler udstyr. Så ødelagt stofsaks, forsvundet kameraoplader og udelukkende sytråd i suspekte farver skal ikke stå i vejen for projekt "back on track", når jeg nu lige har fået min mojo tilbage.

Puderne er en gave til min kusine, der er helt tosset med gul. Ønsket lød på en kombi af gul og grå. Jeg klapper i mine små hænder, hver gang jeg kan få lov til at medbringe en hjemmelavet gave. Og det er åbenbart det der skal til, for at få mig tilbage på min plads bag symaskinen... gaver til andre altså. Så er det sgu en meget god årstid, vi går i møde.

4 kommentarer:

  1. Hjemmelavet gaver er da også noget af det bedste, det o unik og der er ikke andre der har noget magen til :) De blevet super flotte.. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jo det jeg tænker Joan... Men ingen returret hahah... det kan jo være lidt risky!

      Slet
  2. De er blevet så fin. Det er vist ikke helt dårligt, at du er kommet tilbage bag symaskinen .. God fornøjelse ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jo bare der jeg føler mig hjemme.. Så det er godt at have fundet hjem ;)

      Slet