torsdag den 24. september 2015

Typen med seng i stuen








Sådan her ser min stue ud nu. Med dobbeltseng og det hele. Jeg har ofret soveværelset, så Asle kan få sit eget værelse. Næste skridt er derfor, at jeg skal indrette et børneværelse, men jeg har nu i denne sammenhæng prioriteret mig selv først, og indrettet stuen. Jeg tror alligevel jeg går mere op i indretningen end drengen ;) 

Fordi sengen nu fylder i stuen, er der ikke plads til en sofa, og jeg har i stedet indrettet et hyggehjørne med musik og lænestol.

Selvom jeg havde lidt svært ved at overgive mig til tanken om at have min seng stående i stuen, er jeg nu ret glad for, at jeg ikke længere har legetøj over det hele. Jeg har fået et værelse, der bare er til mig. Og der er også stadig spisebord, der ikke lige kom med på billederne i denne omgang.

2 kommentarer:

  1. Hvor er det bare blevet godt Marie. Du er virkelig god til at indrette, samt på en masse personlige detaljer med.

    SvarSlet
  2. Det ser da godt ud, har en veninde som også har en seng i stuen, synes det så hyggeligt.. :)

    SvarSlet