fredag den 6. februar 2015

Kigger på pæne billeder med min søster




Heather Landis hedder hun, hender der står bag, og de kan købes som art prints på Søciety6.

Jeg er i fuld gang med at sende en orkan igennem mit lille hjem, og de fleste møbler lander nye steder, hvis de ikke tager turen ud af vinduet... Dette efterlader en masse huller på mine vægge, der jo skal dækkes af et eller andet. Min søster var så venlig at introducere mig for ovenstående kunstner, da hun selv har det første billede hængende. Det nederste synes jeg er ret romantisk. Jeg har nu også klikket et print hjem, et helt tredje, der passer bedre til hvor jeg er i mit liv lige nu.

3 kommentarer:

  1. Meget anderledes billeder, men jeg ka rigtig godt li dem... De processer vi nogle gange udsættes for i vores liv, giver et behov for at få ryddet op, og sorteret ud, så vi kan komme videre, og få startet på ny. Det lyder som om det er der du er lige nu... :0) Jeg håber du får en dejlig weekend. :0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jep Heidi... UD UD UD har i høj grad præget mit liv den sidste måned. Har brug for kun at have ting der giver mig noget i min nærhed. Og kan ikke bruge så meget tid på alt andet. Arbejder med igen at finde min mavefornemmelse, og vælger den retning mit hjerte følger mig. Det har givet mig et kæmpe behov for nye indtryk, kultur, kunst, musik og oplevelser, og det rush det giver mig igen at kunne MÆRKE.

      Slet
  2. Flotte billeder, der er noget for øjet og for tankerne :-)
    Bliver spændende med din fornyelse i hjemmet :-)
    God søndag.

    SvarSlet