torsdag den 30. oktober 2014

Hækleklub - Skal du nå at være med?


Det er på tide at få gang i hækleklubben igen, og nu har jeg fået opskriften klar til Cirkeline. Skal du nå at være med, så send mig en mail, og du får opskriften tilsendt :-) Der er plads til alle, nybegyndere som garvede hæklere. Jeg glæder mig i hvert fald til at se jeres udgaver af min hæklede Cirkeline, der sagtens kan bruges som rangle.

Mange mange gange tak, fordi i tog så pænt imod gårsdagens personlige indlæg, der som nævnt var det første i alt for mange måneder...

6 kommentarer:

  1. Har du sendt en mail med en fil på google drev den anden dag? Jeg kunne ikke komme ind på den, så hvis det er opskriften vil jeg gerne bede om den pr mail igen. Mvh Janni (janni.fransgaard@gmail.com)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej Janni... det var desværre en omgang spam.. men jeg sender snart en opskrift ud!

      Slet
  2. Hvor finder jeg din email henne? Jeg vil gerne være med 😊👍

    SvarSlet
    Svar
    1. Den står oppe under fanen "about" men du kan da også sagtens lige få den her:
      marieerenbjerg(a)gmail.com

      Slet
  3. Vi glæder os til næste udfordring 😄

    SvarSlet
  4. Vi glæder os til næste hækleudfordring 😄

    SvarSlet