tirsdag den 10. juni 2014

Babyværelse





Det er endnu engang Sidses arbejde jeg viser her på bloggen. Praktisk at man kan få andre til at lave det hårde arbejde, når man bruger al sin egen tid på eksamenslæsning ;-)

Den smukke puslepude er hjemmesyet, træet er malet på vægen og bladene er af tapet. Jeg er også stor fan af en lyskæde til natteskiftningerne, så man ikke skal vågne mere op end højst nødvendigt, og så er der selvfølgelig også små spejle som jeg havde til Asle, før at gøre det lidt sjovere at ligge på maven.

Hvis i vil se Asles pusleplads, er der billeder af spejlene og lyskæden her og hele børnehjørnet her. Jeg har godt nok rykket rundt sidenhen, men derfor er det jo stadig nogle fine billeder ;-) Mit soveværelse ser nu sådan her ud, og Asle har sit hjørne i stuen.

16 kommentarer:

  1. Hvor har du fundet stoffet til puslepuden? Den er meget fin :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Marieke. Som Sidse selv svarer herunder, er stoffet fra Michael Miller, købt hos Stof og Stuff i århus.

      Slet
  2. Det er super fint! Jeg har også været tæt på at købe stoffet der er på puslepuden, jeg så det vist i Malika og Rosa...

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja ikke :-) Og stoffet er skønt, man kunne godt forestille sig de havde det hos Malika Rosa!

      Slet
  3. Ih nogle fine billeder du har taget Marie, og fint indlæg:) Stoffet er Michael Miller stof, jeg har købt det i stof og stuff i Århus, men de har også en netbutik. Michael Miller lavet har så mange fine børnestoffer!
    Sidse

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for svar Sidse! Jeg er glad for du synes om billederne... Man kan næsten ikke se tørrestativet i baggrunden ;-)

      Slet
  4. Lækkert! Rigtig fine farver og godt med liv - sådan som et børneværelse skal være.

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er nemlig rigtig Anne! Fyldt med gode klare farver!

      Slet
  5. Så utruleg koseleg stelleplass :) Eg likte stelleputa ekstra godt, den var heilt nydeleg :) Og så lurt med happy lights til nattstellelys :)

    SvarSlet
  6. For en nydelig vogge. Er den et arvestykke, eller kjøpt ny?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er et arvestykke, så det er ikke lige til at få fat på en lignende.

      Slet
  7. Det tæppe er SÅ fint ! Er det mon hjemmelavet ?

    SvarSlet