torsdag den 5. juni 2014

Aktivitetstæppe med havtema







Er det ikke vildt flot!? Det er min veninde Sidse, der står bag aktivitetstæppet. Som hendes mor sagde, så er det ikke baby der skal aktiveres, men Sidse der skal aktiveres mens hun er på barsel og går og venter på at baby ankommer ;-) Og hun har sørme også været aktiveret med alle de fine detaljer, spejle, knitrelyde, klokker, flagrende stof. Jeg må tage hatten af mange gange for det vilde arbejde hun har lagt i tæppet.

Hvis i følger mig på Instagram, så kan det næsten ikke været gået jeres næse forbi, at jeg var på besøg hos Sidse for at lære hende at hækle. Det resulterede i en super sej barnevognskæde, som vi fik kreeret i fællesskab. Hækleskole-barnevognskæde-billedspam er at finde på IG @mariesfabrik ;-)

Sidse har ikke selv en blog, men find hendes IG profil her.

22 kommentarer:

  1. Sikke et arbejde ! Hvor er det flot og kreativt! Og en god måde ar forberede sig på at der er en lille på vej :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er godt at høre, at det ikke kun er mig der er begejstret ;-)

      Slet
  2. Hvor ER det bare fint! Og ja, sikke et arbejde! Men det må også have været sjovt for Sisse at lave.

    Kh
    Anna

    SvarSlet
    Svar
    1. Hun hyggede sig også med det ved jeg. Selvom der jo altid er nogle dele af processen der trækker tænder ud! Det er nok ikke en ting, man lige laver i to eksemplarer ;-)

      Slet
  3. Godaften,

    meget flot arbejde af din veninde Sidse. Jeg elsker farverne, de er præcis som i min venindes sidste nye maleri.

    Du kan se det her:
    http://mariahoffbeck.blogspot.dk/2014/06/en-uglet-familie.html

    Nyd resten af fars dag / grundlovsdag.
    Tanja

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også vild med de blå nuancer!

      Slet
  4. Hvor er det bare vildt flot! Sikke mange timer hun må have lagt i projektet!

    SvarSlet
  5. Det er det flotteste aktivitetstæppe jeg nogensinde har set! Det er en heldig lille guldklump, som får lov til at lege på det! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hahah Rannvá. Sådan havde jeg det også! Altså jeg tænker, et pænt aktivitetstæppe, det er ikke hver dag man ser det ;-) Men der er stadig masser af farver at kigge på og blive stimuleret af, så det skal helt sikkert nok leve op til sit formål.

      Slet
  6. Ih tak for de fine ord Marie! Det er nogle gode billeder du fik taget. Også mange tak for de søde kommentarer! Ja det har taget nogle timer, eller mange, men det var rigtig sjovt at lave. Og super at planlægge når man sover dårligt som højgravid;)

    Sidse

    SvarSlet
    Svar
    1. Du er SÅÅÅ dygtig Sidse! Glæder mig til at se hvad du finder på som næste projekt ;-)

      Slet
  7. Virkelig flot og sjovt, sikken kreativitet

    SvarSlet
  8. Hvor er det flot! Meget kreativt og fuldstændig unikt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Der findes i hvert fald kun dette ene ;-)

      Slet
  9. Hvor er det bare vildt fedt :) Jeg er i gang med noget lignende (med diy fra WhyBuy) og kan meget nemt se, at det har kostet timer og atter timer for Sidse! Sjovt at se et, hvor havet er valgt som tema frem for det skov-tema mit har. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Dorte, jeg håber også du får lavet dig et lækkert og unikt tæppe! Skovtema er også fint!

      Slet
  10. Hvor er det fint - elsker skildpadden og fiskene:-)

    Kh Annelise - whybuy.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Annelise! Dit tæppe er sååå flot også!

      Slet