søndag den 11. maj 2014

Lille My Rangle // Hækleklub


Den hæklede Lille My Rangle har været igennem mine testhæklere, og opskriften er snart klar til jer. Er de ikke bare fine! Jeg siger pænt tak for jeres tid og gode kommentarer til damerne her.

3 Line Vestergaard
4 Susanne Mathiassen

Hvis du sidder og får lyst til at være en del af flokken og blive testhækler hos Maries Fabrik, så skriv en mail til marieerenbjerg(a)gmail.com. Det er jo efterhånden blevet en hel lille hækleklub, og der kan vel aldrig blive for mange medlemmer i sådan en vel ;-)

4 kommentarer:

  1. Jeg glæder mig til den opskrift, for hun er bare SÅ sød :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Så er opskriften klar til dig Majbrit ;-)

      Slet
    2. 1000 tak for info, det er da en god service der er herinde :) Og tak fordi du deler opskriften med os :)

      Slet
    3. Haha Majbrit :-) Det er jeg glad for du synes. Det er desværre ikke altid der er lige så god "service" og besvarelse af kommentarer, men jeg gør mit bedste ;-) Vis mig meget gerne billeder, når du får hende hæklet!

      Slet