søndag den 25. maj 2014

Ham den lille // billeder af andres unger


Det er sjældent andre synes det er lige så fantastik med billeder af ens børn, som man selv gør. En af mine veninder var dog så sød at sige til mig, at hun altid syntes det var flotte billeder jeg tog, i modsætning til hendes andre facebook venner med børn. Nogle af jer synes måske det er hyggeligt at følge med i hvordan Asle vokser? Og i andre kan jo nyde Københavns fantastiske havn, og de smukke huse i baggrunden ;-)

Og som i kan se, er en af de nye hæklede suttekæder kommet i brug!

9 kommentarer:

  1. Han er skøn din Asle. Hvor er sommerfarvens mon fra?!
    Kh Jonna

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Jonna! :-) Er det hatten du spørger til?

      Slet
    2. Hihi, åh ipad-ordbog;-) Yep det er hatten jeg spørger til Hihi;-)?!

      Slet
    3. Den er fra butikastas ved nikolaj kirke. Jeg har selv valgt stof, og det tog mig ca. 1 time at bestemme farver ;-)

      Slet
    4. Nøej et skøn koncept. Hihi åh ja, jeg kan også være længe om sådan en beslutning;-)
      TAK for tippet. Kh

      Slet
  2. Det er da også bare de skønneste billeder, du har taget. Jeg drømmer om, at det også vil lykkes for mig en gang.

    Mange hilsner
    Ditte

    SvarSlet
    Svar
    1. Lykkedes for dig at få taget nogle gode billeder? Det kræver i hvert fald en god portion stædighed at fange børn med kameraet ;-) Hvis bare man tager nok billeder, så er der som regel nogle der falder ud meget heldigt. Og så er det rigtig vigtigt at tænke på baggrunden.

      Slet
  3. Det er skønne billeder!

    Kh
    Anna

    SvarSlet