fredag den 4. april 2014

Søde børneting i Tiger




Velkommen tilbage verden! Efter veloverstået eksamen i går :-P Knægten er i henover eksamenslæsningen blevet kørt ind i vuggestuen, så han er i dag blevet afleveret, og jeg har nu for alvor tid for mig selv helt indtil kl 14!!! Hold kæft hvor er det tiltrængt! Han har det rigtig godt i vuggestuen og de kan både få ham til at spise og sove, så jeg har intet problem med at aflevere ham. Og jeg kan virkelig mærke at jeg er en bedre mor, når jeg har fået noget tid for mig selv.

I denne uge har legetøjsisene fra Tiger floreret overalt på Instagram. Jeg MÅTTE have fingre i den fine og temmelig politisk ukorrekte legemad! Jeg fandt også nogle helt vidt søde stabelkasser og et puslespil med tal. I har måske set videoen på facebook? men stabelkasserne er i hvert fald yderst populære hos den unge mand!

6 kommentarer:

  1. Tillykke med veloverstået eksamen! :)
    Og hvor er det dog bare dejligt, at det går Asle godt i vuggestuen - rigtig dejligt at høre :)
    ... og wauw nogle fine kasser, dem må jeg have fingrene i! :)

    //Emilie
    http://gravidmedlupus.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Isene er simpelthen så søde. Bemærkede slet ikke de ligeså fine kasser, da jeg besøgte en af deres butikker i går. Ærgerligt!

    SvarSlet
  3. Jeg fandt isene i min lokale Tiger, men jeg kan se, at jeg skal forbi igen for at se, om de ikke også har fået kasserne! :) Min lillemand er også lige startet i vuggestue, og der har de nogle lignende kasser, og han er helt vild med dem! :)

    SvarSlet
  4. Fedt at det gik godt til eksamen!
    Super dejlige ting du har fået fingrene i til Asle.

    SvarSlet
  5. Sikke nogle fine ispinde, dem skal jeg da også se om jeg kan få fingrene i. Dejligt at det går godt i vuggestuen. Det er så dejligt med et lille pusterum efter barslen og lidt tid til sig selv igen. Jeg nød det også da min Magne startede i vuggestue, og synes jeg havde fortjent lidt tid til mig selv efter en hård barsel

    SvarSlet
  6. Tillykke med den overståede eksamen :-)
    Virkelig søde legesager fra Tiger :-) Glæder mig til baby'drengen bliver større, så skal jeg også på rov ;-) (Nu skal han lige ud til os først ;-) )

    SvarSlet