tirsdag den 15. april 2014

Reol til legetøjet




Der er sket lidt nyt i stuen. Asle har fået sin egen reol til alt sit legetøj - så det ikke ligger og fylder på hele gulvet ;-) Fjernsynet er derfor kommet over på den anden væg. Jeg skal have fundet et nyt sted til Snowpuppe lampen, for jeg savner den! Se førbilleder her, her og her.

Jeg overvejer lidt at gøre noget ved københavnerskabet, men kan ikke helt finde ud af hvad. Er det bare den gule låge der skal males over? Jeg synes farven er vildt fin, men jeg trænger bare til noget andet. Hvis i har et københavnerskab, vil i så ikke linke til et billede, så jeg kan få lidt inspiration?


7 kommentarer:

  1. Måske mintgrøn det ville passe lot til Asles legetøj og så fordi det er en pæn farve, synes jeg :-)

    SvarSlet
  2. Feeeeed reol! Må man spørge, hvor den er fra? :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Selvfølgelig må man det ;-) Den er såmænd fra Ikea

      http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/S49931798/

      Hylder og hyldeknægte sælges hver for sig, og den er ikke let at få fat på desværre. Det tog os et par måneder at få fat i alle de dele vi skulle bruge :-( Men det er jagten værd! Den findes også i en mindre udgave, som jeg skal have op i soveværelset.

      Slet
  3. ser godt ud. jeg ville nok farve begge låger samme farve eller give dem en gang tapet hvis du er til det :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, måske skulle de bare have samme farve! Da jeg fandt skabet var de hvide låger/skuffer røde, så det var første prioriteten at få det malet over.

      Slet
  4. Det var da en vildt smart løsning Marie! Tænkte også på at male den gule i en blågrøn eller mintgrøn (som Camomilla foreslår)

    SvarSlet