tirsdag den 22. april 2014

Hæklet Lille My Rangle




Dengang jeg lavede ham her var der mange der foreslog, at jeg lavede en lignende som Lille My. Her er hun så! Er blevet helt vild med ideen om at lave hele Mummi-flokken, nu må vi se om tiden tillader det ;-) Hun blev til på en biltur fra Holbæk til København på vej hjem fra påskeferie hos min mor.

Jeg søger i øvrigt et par stykker, der har lyst til at hækle mine opskrifter igennem og komme med kommentarer. Det er ikke noget jeg kan betale for, men vil være en dejlig hjælp ;-) Skriv en mail til mig på marieerenbjerg@gmail.com hvis du kunne have interesse.

Nu skal jeg ud i det gode vejr, hente Asle fra vuggestuen og til 1 års undersøgelse med ham. Kan ikke lade være med at være lidt spændt på, om han har taget nok på. Og så er jeg forberedt på, at han også denne gang bliver slået helt ud af vaccinationen... Men håber selvfølgelig stadig på det bedste!

3 kommentarer:

  1. Hvor er hun bare SKØN!! Jeg kan hækle en smule, men vist ikke så godt, at jeg kan tilbyde at hækle dine opskrifter igennem :-)

    SvarSlet