fredag den 21. marts 2014

Verdens hurtigste pude og en lille vaskebjørn



Jeg er hjemme med en syg dreng i dag - shit det er hård! Alt hvad han spiser kommer op igen... ud over det hele :-( Men jeg havde lovet mig selv, at jeg i dag skulle tage billeder af de sidste par dages syprojekter! Det er vigtigt at tage sig tid til rare ting, især når alt andet ramler om ørerne på en.

Den lyseblå pude er syet ud af et stykke stof, og vaskebjørnen er lavet af filtrester fra nogle puder, jeg endnu ikke har vist på bloggen. Jeg mangler nemlig monteringspuder i den rigtige størrelse på 40x60 cm. Hvis i er nysgerrige, så kig på instagram ;-)

3 kommentarer:

  1. Sikke en sød vaskebjørn. God bedring til den lille mand :)
    Kh Sofie

    SvarSlet
  2. Godaften og god bedring til din pus.

    Meget fin vaskebjørne pude:-) Den ville pynte hos mig!
    Der er bare så mange syge for tiden, så værn godt om din pus.

    Tanja

    SvarSlet
  3. IKEA har billige monteringspuder i de mål :)

    SvarSlet