lørdag den 29. marts 2014

Sofapuder i uldfilt // skønt af komme af med hængepartierne






Godmorgen! Pudebetræk i uldfilt, mønstrene er inspireret af mursten. Det har taget mig lidt tid, at få lavet de her puder helt færdige, men nu er det lykkedes! Først fik jeg syet forstykkerne. En uges tid efter kom bagsiderne på. Sidste weekendt blev der indkøbt monteringspuder, og nu har puderne sørme også fået lukning i form af knykknapper. Sidst men ikke mindst skal der jo også tages og redigeres billeder, samt flettes et blogindlæg sammen. Værsgo!

Jeg er virkelig dårligt til at have sådan nogle halvfærdige projekter liggende - det stresser mig. Det er altså rarest, når kreaprojekterne bliver afsluttet hurtigt! Af samme grund er jeg heller ikke særlig god til alt for store projekter, men er mere fan af hurtige resultater ;-) Hvilken type projekter er i mest til?

13 kommentarer:

  1. Det er flotte puder. - Jeg har også syet pude i uldfilten, og er spændt på, hvordan det vil være i brug, om det hurtigt bliver nulret. Men, vi får se. Så må vi jo sy en ny.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har faktisk syet en hynde tidligere, som jeg endda har vasket (selvom materialet skal renses) og den er faktisk stadig ret pæn!

      Slet
    2. Den er i øvrigt vildt flot den pude du har syet!!!

      Slet
  2. Hvor er de fine, men jo jeg kender skam godt til, det med at have mange projekter igang. Jeg dur heller ikke til at have dem liggende for længe, men sommetider er der bare ikke nok timer i døgnet:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Der er aldrig nok timer i døgnet ;-) Slet ikke efter jeg er blevet mor...

      Slet
  3. De er blevet noget så lækre (men det gør det meste jo når det kommer fra din hånd)

    SvarSlet
    Svar
    1. IH altså tak Karen Elisabeth :-) :-) Sætter stor pris på alle dine søde kommentarer og likes!

      Slet
  4. De er blevet virkelig lækre! Kunne ikke lade være med at grine da jeg så det sidste billede med Asle.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var pointen ;-) Det er jo ingen hemmelighed, at det kan være svært at få taget billeder med en lille ballademager hængende i skørterne, der synes at det er FANTASTISK at moren lige lægger puder frem han skal lege med, og LIGE stiller blomster i børnehøjde. Det er jo HELT SIKKERT babylegetøj ;-) Og så er han jo lidt af en linselus, der straks lugter lunten når kameraet er fremme!

      Slet
  5. Sikke nogle lækre puder. Det ser vildt godt ud med uldet :)
    Jeg er også glad for hurtige projekter - gerne dem der kan færdigegøres på en middagslur. Men indimellem drømmer jeg også om de store projekter, og der er en stor tilfredsstillelse i at få gjort dem færdige.

    SvarSlet
    Svar
    1. Der er da også noget hyggeligt over et "evighedsprojekt" men ikke så hyggeligt, hvis man slet ikke kan se at det rykker sig...

      Slet
  6. Super flotte puder. Er det ikke ret kraftigt at sy i?
    Jeg har først lige "fundet" din blog, super fed, du har lavet masser super fede ting. Jeg kommer helt sikkert til at følge med her fremover :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jammen så vil jeg da skynde mig at sige velkommen til Heidi :-) Dejligt at du har lyst til at kigge med! Det er lidt tykt at sy i, jo. Men ikke noget en almindelig maskine ikke kan klare, når det bare er to lag.

      Slet