tirsdag den 4. marts 2014

Min yndlings patchworkpude // at knytte sig til sine ting





Jeg føler mig lidt fjollet, men sådan er det nu engang, og jeg har det bare bedst med at gå efter min mavefornemmelse.

Jeg har netop solgt et pudebetræk, der var blandt de første jeg lavede. Det lå pakket og klart til at blive sendt afsted, men så kunne jeg bare ikke skille mig af med det. Det har aldrig været brugt, på trods af, at det var min yndlings farvekombination. Men jeg måtte åbne pakken igen, og nu står puden i min egen sofa. Jeg har derfor brugt formiddagen på at lave et nyt betræk magen til, som jeg kunne sende afsted i stedet, og det er det i ser på billederne.

Jeg ved godt det er tosset at være knyttet til ting på den måde, men jeg fik overbevist mig selv om, at netop dette betræk er en del af min historie. Det hører til den tid, hvor bloggen var helt nystartet - for snart to år siden! Selvom jeg har alting dokumenteret på billeder, er det jo også sjovt at have nogle af tingene gemt. Og min mavefornemmelse har det rigtig godt nu, hvor jeg sidder her med den originale pude i ryggen :-)

8 kommentarer:

  1. Kjempefint putetrekk, så jeg skjønner deg godt ;)

    SvarSlet
  2. Kan sagtens forstå dig, sådan har jeg det også nogle gange og især med mine puder.

    SvarSlet
    Svar
    1. De er også så fine, dine puder Helena ;-)

      Slet
  3. Du er absolut ikke den eneste der har det sådan.
    Det er virkelig også et skønt betræk!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe, nej, det var nok også bare det jeg lige havde brug for at høre, Jonas syntes nemlig jeg var ret fjollet. Og jeg plejer altså heller ikke at have det sådan, men lige her var det bare ret udtalt. Lad os snart ses!

      Slet