mandag den 17. marts 2014

HAY sengetøj og lidt billeder fra soveværelset




Jeg var så heldigt at falde over billigt billigt HAY sengetøj, fordi det havde været brugt som udstillingsmodel. Det fejler intet og er skide pænt! Jeg har haft overlockeren fremme, for det ene betræk var 220 cm langt. Det tog ca. en halv time at tråde overlockeren og et halvt minut at sy betrækket... Da maskinen alligevel var fremme, fik jeg også tilpasset hovedpudebetrækkene. Det er altså en af hverdagens små glæder, med et pudebetræk, der ikke skøjter rundt!

Det er desværre meget sjældent, vi får redt sengen med sengetæppe, og så er det jo rart, at dynerne i sig selv er lidt pæne. Hvis i vil se lidt flere billeder fra vores soveværelse, så kan i se børnehjørnet her.

Før billeder af soveværelset finder i her og her. Det kan jo være meget sjovt at se hvordan stilen har ændret sig over de sidste par år ;-)

4 kommentarer:

  1. Lækkert soveværelse i har :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Tak Simone. Der var også lige blevet ryddet op ;-)

      Slet
  2. Hold da op Marie du et lækkert indlæg, som revet ud af et boligmagasin :)
    Grøn er en lækker farve og ja du har ret, når sengetæppet bliver lagt på skabes der en enorm ro i soveværelset. Jeg når det heller ikke hver dag, men jeg anstrenger mig...

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh søde Libbie, jeg lapper mine ord i mig ;-) Grøn er og bliver min absolut yndlingsfarve!

      Slet