onsdag den 19. marts 2014

For et år siden...


Når jeg kigger et år tilbage, så verden meget anderledes ud i den lille fabrik. Min mave fyldte en hel del, og med ca. 3 uger til termin stod den på redebygning i højeste gear... Jeg fik bl.a. syet sengerand og lagener til babysengen (se indlægget her). Jeg savner maven! Jeg skal slet ikke have flere babyer lige nu, men det var bare så hyggeligt at være gravid. Jeg kan godt mindes, at det ikke altid var lige let, men det er sjovt nok ikke det der fylder, når man tænker tilbage ;-)

4 kommentarer:

  1. Ih, den sengerand er altså bare fin - men ham du gemmer på inden i, er nu endnu finere (:

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anne... Ja man kan jo ikke rigtig sammenligne de to vel ;-)

      Slet
  2. Den seng er simpelthen så fin. Det kan garanteret ikke fås mere vel? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Inger. Sengen her er så gammel, at min mor købte den brugt, da jeg var lille nok til at ligge i den, men jeg har set flere lignende på loppemarkeder, så hvis man har øjnene med sig, kan man måske være heldig.
      mvh Marie

      Slet