søndag den 2. februar 2014

Weekenden



Fredag havde jeg babyfri og var samme med min dejlige veninde Trine. Det var vildt underligt at tage rulletrapperne til metroen, og i det hele taget færdes ude i verden uden en barnevogn. Den og Asle er jo blevet en forlængelse at mig selv. Det var SKØNT at være alene, men jeg følte mig stadig en smule amputeret. Går det over? Eller er det bare sådan for evigt, når man er blevet mor?

Lørdag hyggede jeg hjemme med den lille trold, og min mor var på besøg. Asle brugte en times tid på at kravle ud og ind i en gammel skuffe og fik bad i håndvasken.

5 kommentarer:

  1. Man mangler altid sine børn - men man tænker ikke så meget over det når først man har vænnet sig til det (når man er begyndt på arbejde / i skole osv...)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det bliver jo nok mere naturligt, når det er sådan hverdagen bliver.

      Slet
  2. Årh, det er et skønt billede af Asle i håndvasken! <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha Tak Ann! Jeg synes bare der er noget helt særligt over bebser uden tøj på ikke :-)

      Slet
  3. Hihi, jeg er også vild med Asle i håndvasken!

    SvarSlet