torsdag den 13. februar 2014

En virkelig god ting af lære!






Han har knækket koden! Når man skal ned fra sofaen, sengen, trapper etc så skal rumpen først! Det er virkelig en god ting at kunne finde ud at komme ned selv, og jeg skal ikke længere være over ham hele tiden, hvis jeg sidder med ham i sengen eller sofaen. Efter jeg opdagede at han havde lært det, testede jeg ham ved at sætte ham op i sofaen igen og igen hver gang han kravlede ned, for at være sikker på, at han nu også havde styr på det. Jeg synes han klarer det helt vildt flot, og så endda med striksokker. Læg lige mærke til hvor stolt både mor, far og drengen er i videoen nederst ;-) Han har såmænd også lært at vinke, når man siger farvel. Men som i også kan høre i videoen har han ikke helt fattet, at jeg hedder mor og ikke ma... Vent lige, måske prøver han bare at sige Marie ;-)

2 kommentarer: