søndag den 16. februar 2014

Børnevenligt hjem








Jeg kunne ikke lade være med at tage et par billeder af min tantes og onkels fine hjem, da vi var til min fætters fødselsdag. Selvom aftenlyset arbejdede lidt imod mig, håber jeg i kan få et indblik i deres fine hjem.

I den forbindelse snakkede jeg lidt med min søde tante om det at gå på kompromis med indretningen af hensyn til børnene. En ting jeg i høj grad har oplevet på egen krop det sidste år, efter der er en lille fyr der er flyttet ind! Hun glædede sig til at kunne indrette sit hjem perfekt, når børnene fløj fra reden om et par år. Men set med mine øjne, så har de allerede det fineste hjem! De bor i et hyggeligt ældre murstenshus, med en masse skrumlede detaljer, der giver hjemmet stemning. Indretningen er domineret af ældre møbler bl.a. de malede spisebordsstole og det lille vitrineskab er jeg helt tosset med. På bordet blev der serveret i Aluminia og Fuurstrøm suppleret op med de fineste farvede glas.

Jeg må snart på besøg igen med mit kamerea, for der er mange flere detaljer jeg gerne vil vise jer!

1 kommentar:

  1. Ej det ser hyggeligt og varmt ud :) Er vild med pastellerne rundt omkring! Vores hjem bærer 100% præg af her bor små børn. IKEA ting og legetøj som hovedingrediensen i indretningen, men det er helt okay. Sådan er det nu :) Pladsen er også trang, så glæder mig til engang at få mere plads og indrette lidt lækrere på!

    www.blueeyedflower.dk

    SvarSlet