mandag den 16. december 2013

Søndagen




I går var Asle og jeg på udflugt til Valby og besøge en Helene. Vi hyggede selvfølgelig med Asle, der fandt en masse spændene ting, man kunne lege med.

Fra Valby tog vi videre ind mod byen, hvor jeg skulle mødes med en gruppe andre venner på Vesterbro til lækker aftensmad. Det var en fin gåtur, så Asle kunne få hvilet i vognen, og jeg gik og nød alle de smukke julevinduer, og den fine runde måne.

Dagens sidste etape blev til endnu en gåtur hjem gennem byen - jeg har virkelig fået et andet forhold til gåafstande efter jeg har fået barnevogn+baby. Vernedamsvej har efter min mening den smukkeste gadepynt med de store klokker. Som barn boede jeg lige ved siden af, så jeg kan ikke udelukke, at der også er en stor portion nostalgi, der spiller ind. Men uanset hvad, så kunne de lære noget af det på Amagerbrogade!

2 kommentarer:

  1. Generelt skønne og hyggelige billeder - han er så lækker den lille (:

    - Anne

    SvarSlet
  2. Dejlige billeder Marie :) Det ligner en rigtig god weekend :)

    SvarSlet