torsdag den 12. december 2013

Bag kameraet...





Da jeg skulle tage billeder til gårsdagens juleglimt-indlæg, havde jeg det meste af tiden en lille klump om benet. Asle er nemlig helt usandsynligt morsyg lige for tiden. Det er ikke altid lige nemt at få mig-tid til fotografering og blog, men man må jo forsøge sig alligevel ;-)

Som i kan se på billederne her, har vi også herhjemme rodebunker, stikdåser og støvsuger der står og flyder. Selvfølgelig rydder jeg op (eller flytter rundt på rodebunkerne) inden jeg tager billeder til bloggen.

8-månedersbilledet er fra d. 9 december, hvor han har sine fine øko-leggings på fra Our Little Lullaby.

6 kommentarer:

  1. Åhh det glæder mig at høre det ikke kun er mig der "ryder" området hvor billedet skal tages ofte også ved lige at flytte lidt rundt på bunkerne med rod ;-) Tak for at rede min dag har selv en baby på armen 24/7 for tiden og det gør det ikke altid let at lave en masse.

    SvarSlet
  2. Haha! Sådan gør vi allesammen, når der skal tages fine billeder til bloggen, men du må ikke sige det til nogen, for det er en hemmelighed! :D

    SvarSlet
  3. Yip - også her; Med to drenge om benene ville det jo være helt usandsynligt at der var ryddet i mit hjem konstant... og det douche skær er bare fedtede fingre på linsen haha

    SvarSlet
  4. Hi Hi sådan er det også her - det er dejligt at høre at det ikke kan er hjemme hos mig der roder - kender alt for godt det med lige at rydde det område hvor der bliver fotograferet :-)
    Hilsen Heidi

    SvarSlet
  5. Haha det ligner lidt det samme som herhjemme når mor prøvet at lave noget selv.. jeg har så bare en 2 årig som hiver i mig og siger "moaaaar?" hehe.. og det der med at rykke rundt på bunkerne af rod - jeps! Det kender jeg også ;D

    SvarSlet
  6. Very cute! He looks great in our leggings :)

    SvarSlet