mandag den 30. december 2013

Årets Hækleprojekter // Og lidt snak om følelser



Det er jo på tide at gøre det forgangne år op, og jeg har kigget mine billeder igennem og fundet billeder af årets hækleprojekter. Et enkelt projekt til boligen er det blevet til, de sekskantede grydelapper - resten er til baby. Særligt barnevognskæder er der blevet produceret rigeligt af ;-) Har i en favorit?

I har været lidt stille det sidste stykke tid, og der har ikke været mange kommentarer. Har i bare haft travlt med julen og måske været lidt offline, eller skyldes det noget andet? Jeg ved i øvrigt godt, at jeg skylder jer at trække en vinder af min giveaway, men bliver nok først i det nye år, der er en del lodder der lige skal tælles sammen, og jeg har lige haft brug for fuldt ud at kunne hellige mig min familie her i ferien. Vi er stadig hos mine forældre, og jeg nyder at bruge dagene sammen med min mor. Jeg har vist nævnt for jer tidligere, at min mor har kræft, og har været syg on/off siden 2007. Lige nu er hun ved at komme sig efter decembermåneds kemo og skal have næste skud i starten af januar. Men det er dejligt at se de små fremskridt hun gør hver dag, og så er hun bare den dejligste, sejeste person jeg kender. Jeg elsker at se hende sammen med Asle, og ved hvilken glæde det er for hende at være blevet mormor. Det er ikke mange gange jeg har åbnet posen med mine følelser, og lukket jer ind i de sider af mit liv. Men det her føltes bare rigtigt at skrive, mens et par tårer triller forsigtigt ned af mine kinder.

14 kommentarer:

  1. Puha det lyder hårdt for jer, men godt at hun kan hygge med Asle, det er sådan noget der betyder meget. Jeg/vi følger stadig med på din blog, selvom vi ikke kommenterer så meget. Godt nytår til jer:)
    vh Kira (som du mødte på Roskilde sidste år)

    SvarSlet
  2. Pyha, det lyder godt nok som et hårdt forløb for jer alle og ikke mindst din mor. Godt at hun kan hygge sig med Asle.
    Jeg forsøger at kommentere så meget jeg kan på dine skønne indlæg, jeg nyder ihvertfald at følge din blog :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du er altid god til at kommentere Simone :-) Det sætter jeg stor pris på! Tak ;-)

      Slet
  3. Jeg kan slet ikke forestille mig, hvor hårdt det må være, når ens forældre rammes af sådan en styg sygdom. Det er dejligt at høre, at I kan være der for hinanden og at de mor gør små fremskridt. Jeg kan kun forestille mig hvor lykkelig lille Asles smil må gøre hende og resten af din familie :) Jeg ønsker jer et godt Nytår og glæder mig til fortsat at følge med i 2014!

    Mvh. Anja N

    Ps. Jeg lavede et indlæg igår på min blog (www.byspangen.blogspot.com), hvor jeg linker til din blog, som jeg jo bare synes er så fantastisk ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for link Anja, jeg linker lige tilbage i indlægget med nederdelen!

      Slet
  4. Jeg ønsker dig og din familie et godt nytår og sender mange tanker til jer i en hård tid. ;-)

    SvarSlet
  5. Jeg ønsker dig og din familie et rigtig godt nytår og sender varmer tanker til din kræftramte mor.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Helena, og et godt nytår til dig også :-)

      Slet
  6. Rigtig godt nytår til dig og din familie... *knus*

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak skal du have Karen Elisabeth. Det er altid dejligt med et knus ;-)

      Slet
  7. Hvor er jeg glad for at høre at det går bedre med din mor.Krydser virkelig fingre at det er sidste gang at hun har kræft.

    Hold da op du har været produktiv, jeg er stadig helt vild med Ole Otto og Ole Otto 2. Synes virkelig at de er skønne!

    Jeg håber at I havde et skønt nytår!

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi har desværre endnu ikke fået tegn på at det går bedre på længere sigt, men det er jo også altid svært at sige noget om.

      Jeg er stort set færdig med Ole-Otto 2, som endnu ikke har fået et navn, faktisk mangler jeg kun at sy hans ører fast. Så kommer der en DIY.

      Kram til dig!

      Slet