tirsdag den 5. november 2013

Tak! // Hvad vil i gerne vinde fra Maries Fabrik

Mange tak til alle jer der læser med og følger på den ene eller den anden måde - eller bare klikker forbi bloggen med jævne mellemrum! Jeg har nu nået en milepæl synes jeg, med 700 følgere på Bloglovin. Så jeg sidder lige og føler mig lidt sej ;-)

Jeg har opnået 190 likes på facebook, og derinde har jeg lovet at diske op med en giveaway, når jeg kommer op på 200 - det kan ikke tage lang tid;-) Hvis i kender nogle blandt jeres facebookvenner, der kunne være interesserede i at følge mig, vil det gøre mig super glad, hvis i vil invitere dem til at "synes godt om" min side, eller dele.

Men når tiden kommer til denne giveaway. Hvad skal præmien så være? Det er lidt personligt for mig, og det skal præmien derfor også være, i form af noget jeg selv har lavet - men hvad! Hvad kunne i godt tænke jer at vinde fra min lille fabrik?

4 kommentarer:

  1. Hold da op, det gik hurtigt fra 600 til 700 Tillykke med alle dine læsere.
    Jeg kunne godt tænke mig at vinde en draperet nederdel. Synes de er så fine!

    SvarSlet
  2. Tillykke med den snart nåede milepæl. Jeg kunne godt tænke mig at vinde den fine hæklede barnevognskæde, så jeg stemmer derfor for, at præmien er den.

    SvarSlet
  3. Hvor er du bare sej :-)
    Jeg vil rigtig gerne vinde den draperede nederdel, jeg er helt vild med den!

    SvarSlet
  4. Ja en barnevognskæde er en god ide - de er supersøde :) - men måske der skal være 2 ting at vælge imellem, det er jo ikke alle der lige kan bruget en super sød kæde til barnevognen :)

    SvarSlet