fredag den 18. oktober 2013

Patchwork // Hjemmelavede Gaver


Patchworkpuden er en fødselsdagsgave til min veninde. Den er nu blevet givet, så jeg tør godt vise billeder her, uden frygt for at ødelægge spændingen. Jeg bliver altid så glad, når venner ønsker sig hjemmelavede ting af mig! Jeg vil ikke pådutte folk de ting jeg laver, det er altid så kikset med hjemmelavede gaver, der ikke falder i modtagerens smag - og ikke mindst spild af giverens tid. Men hvis jeg ved at folk sætter pris det, ELSKER jeg at lave ting til mine venner!

13 kommentarer:

  1. Den er super fin!
    Jeg har det på samme måde - elsker at lave hjemmelavede gaver, men det er ikke fedt hvis modtageren ikke bliver glad for det :-) det er et stor arbejde at lave gaver selv :-)

    SvarSlet
  2. Jeg elsker at give og modtage hjemmelavede gaver, dog ikke hvis de er kiksede ;) Men sådan en pude som du har lavet, ville jeg godt nok blive glad for, den er vildt flot!

    SvarSlet
    Svar
    1. Men uha da hvor har jeg hørt om mange kiksede hjemmelavede gaver. Og så er det bare jeg tænker, at andre måske synes de ting jeg laver er kiksede, og så er det jo ret ufedt at være hende, der altid kommer med de kiksede hjemmelavede gaver ikke ;-)

      Slet
  3. skøn pude. jeg elsker hjemmelavede sager og giver dem gerne uden at vide med sikkerhed hvad modtageren synes :) elsker også selv at modtage dem, endda hvis det ikke lige 'er mig' - bare det at man ved nogle har tænkt over det og brugt tid på en synes jeg er fedt :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er det dog en god indstilling du har Sandra. Jeg ville ønske, at jeg også kunne have det sådan!

      Slet
  4. Den er blevet super god. Heldig veninde du har dig.
    Jeg bliver også altid helt overvældet når mine veninder ønsker sig noget jeg har skabt.
    God weekend

    SvarSlet
    Svar
    1. Og jeg er heldig at have hende som veninde ;-)

      Slet
  5. Super flot pude ! Den kan man da vist ikke andet end at blive glad for :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Sofie. Puden faldt vist heldigvis i modtagerens smag :-)

      Slet
  6. Meget flot pude Marie! Det er altid super svært med de hjemmelavede gaver - nogle er til det andre er ikke. Jeg elsker det og jeg ville også elske sådan en pude :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er netop dilemmaet, og derfor er det også bare så skønt, når det står på ønskelisten, så man kan give gaven med "ro i sjælen".

      Slet
  7. hvor er den fin. Er vild med farvesammensætningen - heldig veninde!
    /Nuller

    SvarSlet