torsdag den 26. september 2013

Savlesmæk


Endnu en savlesmæk syet efter Fru Flittigs mønster.

Faktisk fik jeg syet hele 6 stk i min lille fabrik. Men jeg synes bare de er så fine, og vi skifter dem jo HELE tiden. Så man kan vel ikke rigtig få for mange? På bagsiden brugte jeg en rest fleece fra syning af babytæppet

Vi har købt et legegulv for at Asle bedre kan få fat med fødderne når han skal lære at kravle, men det er vist ikke helt nødvendigt, han kommer i hvert fald frem ad. Det foregår ved at han får skubbet til den ting han nu sidder og nusser med, og så forsøger han at få fat på den, men hver gang han kommer tæt på, får han skubbet den videre. Her til sidst var det så min computer han havde udset sig. Forleden var min patchworklineal det eneste der kunne gøre ham lykkelig.

9 kommentarer:

  1. Åh hvor er han sød!

    SvarSlet
  2. Super smuk savlesmæk og smuk dreng... Nååårh... :-)

    SvarSlet
  3. Han er bare SÅ sød! Hvis man nu kunne lokke dig til at sy nogle savlesmækker, hvad ville de så koste? Synes ikke jeg kan finde dem i en ordenlig kvalitet (eller også er de vildt grimme) så jeg bruger de samme 4 styks hele tiden.
    Majbrit

    SvarSlet
  4. dejlig dreng....men savl og computer....pas på

    SvarSlet
  5. Skønne smækker - Jeg vil også igang i weekenden med netop Fru Flittigs.
    Vil lige høre - Har du lagt ekstra længde i stropperne til eller noget? (Bare at Anne = Fru Flittig skriver at hendes dreng var til den lille side...)
    Kh Jonna

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Jonna. Jeg har bare brugt mønsteret som det var og ikke lagt noget til. Den passer i størrelsen og har desuden lavet to lukninger, og det er den lille vi bruger nu.

      Slet
    2. Ok super. Så skal jeg da bare igang snarest-Nøej man bruger mange af de smækker;-)

      Slet
  6. Hvor har du købt det flotte legegulv? Synes nemlig at de fleste man ser er i forfærdelige farver..

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Louise :-) Vi er også rigtig glade for det, da det er så neutralt i farverne! Det er desuden godkendt også til de helt små babyer, der putter alting i munden - det er der mange legegulve der ikke er. Det er købt i barnevognsbutikken Danmark, der ligger på hjørnet af amagerbrogade/ved amagerport.

      Slet