tirsdag den 3. september 2013

Barnevognspude




Nyeste kreation indenfor hjemmelavet babygejl er denne barnevognspude. Den sidste måned har jeg stablet ungen op med en dyne i ryggen, fordi han så gerne vil sidde og kigge ud. Nu er det virkelig meget nemmere for ham at sidde, fordi denne pude er mere fast og har sidestøtter. Jeg er så glad for at den endelig blev færdig.

Jeg har brugt en DIY fra Savværksvej og er blevet inspireret til udseendet af Mother-Blogger. Af sikkerhedsmæssige årsager har jeg dog ikke sat løse øjne på, men i stedet applikeret hele ansigtet på.

6 kommentarer:

  1. Den er simpelthen så sej! Virkelig lækre billeder du får taget med dit nye kamera. Glæder mig til at se hvad det kan her til vinter.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jah! mit nye kamera er fantastisk, og jeg synes også jeg kan se at billedkvaliteten er bedre! Bliver spændende når jeg lærer det bedre at kende.

      Slet
  2. Ih den er fin. Sjov detalje at lave den lidt levende med øjne ;-)
    Jeg har købt en fra Lise (Savværksvej) og den er bare et hit:-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Hun er også dygtig hende Lise :-) Jeg kunne også godt finde på at kaste mig ud i at lave modeller til forskellige dyr. Ørerne er et hit at ligge og pille i, for når han ikke sidder op ad puden stiller jeg den på langs i barnevognen, og så ligger han og dimser i ørerne.

      Slet