lørdag den 17. august 2013

Løse ender


Nem baby resulterede i en hel stak projekter der blev HELT FÆRDIGE.

Jeg har gang i en lille unika kollektion af babysengetøj lavet af genbrugsmaterialer og rester. De to sæt her manglede bare trykknapper. 

Hæklede kugler der lå og flød er nu samlet til to barnevognskæder.

Og så en hulens masse svampe. Jeg prøver lidt forskelligt af og arbejder også på DIY-guides til det hele, hvis nogen skulle være interesserede i den slags?

Alle tingene skal sættes til salg når jeg lige får tid engang. Priserne kommer til at ligge på 120 kr for svamperanglerne, 200 kr for barnevognskæderne og 400 kr for dynebetrækkene. Smid mig en mail, hvis du har fundet noget du kan bruge eller mangler en barselsgave?

12 kommentarer:

  1. Smukke ting. Jeg vil gerne bestille en barnevognskæde. Så gem endelig en til mig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder godt :-) hvilken en skal det være? du kan skrive en mail på marieerenbjerg(a)gmail.com, så kan vi aftale nærmere. mvh marie

      Slet
  2. Hvor dejligt at få lov at lave ting færdige. Og hvor er det nogle lækre sengesæt. Hvordan gør det med piping og trykknapper til lukning?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har fået spørgsmålet tidligere, så vil lige gentage mit svar:
      Jeg tror det hedder en kuvertlukning, hvor der er syet to stykker stof på som bagside, der overlapper en smule. Jeg har så sat trykknapperne i overlapningen. Giver det mening?

      måske jeg skal opdatere min sengetøj diy med denne lukning når jeg sætter mig bag symaskinen igen.

      Slet
  3. Ihh hvor er det nogle fine ting - og det må da være en fed fornemmelse at få så meget færdigt! Hurra for børn der sover lange lurer ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det føles SÅ GODT! og hurra for far der gav ham sutten når han var ved at vågne, så jeg ikke skulle slippe det jeg sad med :-)

      Slet
  4. sikke en masse du ar nået - især svampene er jeg vild med, de er skønne :)

    SvarSlet
  5. Det er simpelthen sådan en fed følelse når man får færdiggjort en hel masse af de projekter som har ligget et godt stykke tid. Super flotte dynebetræk Marie!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det letter helt om hjertet at få afsluttet de halvfærdige projekter. Og tak ;-)

      Slet
  6. En DIY på svamperanglen ser jeg frem til!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Kirsten :-) Godt at høre! Den er stort set færdig, skal bare lige have hæklet den igennem endnu engang med bomuldsgarn og så få taget nogle billeder.

      Slet