søndag den 4. august 2013

Fat Hæklenålen


Som jeg skrev lidt om her, er jeg begyndt at have lidt mere tid til mig selv. Det har resulteret i, at jeg har fundet hæklenålen frem igen, og det føles bare så godt! Det er dog ikke altid jeg får lov til at være helt i fred, men så er det jo godt med en baby, der kan hjælpe mor med at holde styr på garnet.

Hvis i kigger grundigt efter på billedet, kan i ane hvad jeg er ved at hækle. Der skal nok både komme billeder og opskrift. Har i luret hvad det er? Ellers har i da i hvert fald haft glæden af at se mig i et af mine mindre fashionable øjeblikke, med fiks morgenfrisure, hjemmetøj og ammeindlæg.

9 kommentarer:

  1. Det skulle vel aldrig være en svamp, ligesom den der ligger til højre for dig?
    Hav en dejlig søndag.

    SvarSlet
  2. Så koseleg heklebilde :) Multitasking er alltid bra :)
    Det blir nok ei eller to soppranger det der, ja :)
    Hekleklem :)

    SvarSlet
  3. Skøøønt billede! :D
    Dejligt med hækletid igen.. Måske jeg også skulle prøve at sidde sådan med min Luna og se om det er noget hun gider.. Hun sover ikke så meget, så der er ikke meget tid til hækling her.

    SvarSlet
    Svar
    1. Her synes han i hvert fald det er meget hyggeligt at sidde og følge med i hvad jeg laver. Bare ikke altid det virker så lang tid ad gangen...

      Slet
  4. Kære Marie.
    Nyder at følge din blog. Du kunne vel ikke tænke dig at dele din viden om amme-bh'er? Ved godt det er et underligt spørgsmål, men står selv og skal til at have en lille en, og har svært ved at finde en amme-bh som jeg synes giver ordentlig støtte. Så hvad er dine erfaringer?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anne-Liv :-)

      Alle spørgsmål er velkomne, og jeg arbejder faktisk på et ammerelateret indlæg, selvom det vist er lidt uden for bloggens tema.
      Jeg vil meget gerne lige fortælle dig mine erfaringer om ammebh'er. For det første, så aner du intet om størrelsen før mælken er løbet til. Selvom mine babser voksede meget i starten af graviditeten, blev de enorme efter mælken var løbet til. Jeg kan dog alligevel anbefale at have en enkelt til de første dage, det havde jeg ikke selv, og havde mælk overalt. Køb den brugt hvis du kan finde en og uden bøjle og sådan! Jeg har 3 amme-bh'er, og jeg vasker en hver aften i hånden, når jeg har brugt den. Jeg har en "mormor" udgave fra Hunkemöller, en trekant bh fra Triumph og en sexy med sorte blonder fra Change. Hold dig fra dem med formstøbt skål, det er noget rod når baby skal spise.

      Om natten bruger jeg mine mest stramme stroptoppe, som der stadig kan ligge et ammeindlæg i, og det er nemt at få adgang til spisekammeret ved at tage stroppen ned.

      Slet
    2. Hej Marie.
      Tusind tak for dit svar. Det hjalp mig meget :) Det er jo en helt ny verden man pludselig skal udforske!

      Slet