mandag den 15. juli 2013

Retro Camping


Jeg var på loppetur i Holbæk weekenden og har fundet så mange gode ting, som jeg glæder mig til at vise! Blandt andet var jeg forbi Kommunekram, der er en genbrugsstation drevet af udviklingshæmmede. Lige ved siden af holder Småfolk til, og der stod den fineste mini retro campingvogn. Da Sigge så endda var iført en fin flodhestedragt fra netop småfolk måtte vi da lige snige os til at knipse et par billeder foran vidunderet - ganske uden tilladelse.

I kan se dragten lidt tættere på her.

Jeg har selv en ny ammevenlig kjole på, som fortjener et helt indlæg for sig selv.

3 kommentarer:

  1. Jeg vil meget gerne høre mere om den kjole. Ikke fordi jeg lige står over for at skulle amme, men den ser ret fin ud.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kommer i morgen :-) Og den er rigtig fin!

      Slet
  2. EJ HVOR ER DEN CAMPINGVOGN BARE FIIIIIN !! :)

    SvarSlet