lørdag den 22. juni 2013

Luftballoner

Sigge har fået en ny ven, som han fører mange lange og dybe samtaler med. Vennen er en uro, der har fået plads over puslebordet. Jeg købte den hos Stilia Til kunstfabrikkens forårsmarked for et par uger siden.



Hvordan når man at få taget billeder af hjemmet til bloggen med en baby? Man må bare sørge for at gøre det, samtidig med at man underholder bebs, og da han er lidt af en linselus, har han slet ikke noget imod at agere model. Puslepladsen er i øvrigt hans favoritsted, og så længe det er der, der skal tages billeder, har vi god tid.

Jeg er gået efter at indrette puslemiljøet, så det passer ind i vores hjem, og ikke springer alt for meget i øjnene, samtidig med at der selvfølgelig skal være plads til farver og babyunderholdning. Jeg har rippet lejligheden for blå emalje. De små blå krus er opbevaring til vatrondeller og vatprinde, mens gryden bruges som vaskefad.
Forbrydertypen i stribet outfit
Name It Body // Joha Bukser

13 kommentarer:

  1. Åh, den er så fin, den uro. Får altid lyst til at købe den og hænge den i stuen. Har jo ikke lige en lille charmør som din, at købe den til (;

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Man må gerne købe uroer til sig selv!

      Slet
  2. Fin fin pusleplads og hvor er den fin den nye uro:)

    SvarSlet
  3. Hvor er han skøn, Marie, og sikke en flot pusleplads du har fået lavet, uroen passer jo helt perfekt.

    SvarSlet
  4. Åh altså jeg er så forelsket i den uro! Ville så gerne have den til min søn da han var lille men kunne ikke finde den til salg nogen steder. Mon man stadig kunne hænge den på hans værelse til pynt?! Selvom han snart er 2.. hm..
    Din pusleplads er virkelig fin! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes da bestemt også den kan passe hos en gut på snart 2 år. Og ellers kan moren vel få glæde af den ikke?

      Slet
  5. Hej Marie. Nu er det virkelig ikke for at være emsig eller noget, men mangler vi ikke en give away lodtrækning, eller har jeg overset noget? :-)
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er helt rigtigt observeret ;-) Jeg har bare lige haft trukket stikket ud et par dage og sidder faktisk og roder med lodtrækningen lige nu :-)

      Slet
  6. Hvor det bare et flot uro og super skøn pusleplads! Og dejlig gut:-)

    SvarSlet
  7. Hvor fint!;)
    Hvor har du reolen fra?;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej :-)
      Reolen på vægen er fra traværefabrikkernes udsalg
      http://www.traevarer.dk/
      mvh Marie

      Slet
  8. Hej Marie. Det er sådan en fin indretning på puslepladsen! Faldt lige over den i søgen på inspiration og har taget meget afsæt i samme ide. Bl.a. med en kasse over. Men hvor har du den der "knage" fra som uroen hænger i? Vores loft er nemlig frygteligt at hænge ting i og synes det er supersmart det du dér har fundet på 😄👍 mvh Katrine

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Katrine - krogen er oprindeligt et ophæng til planter. jeg tror faktisk det var i en rodebunke i netto jeg fandt den.. så der kan jeg nok ikke være til meget hjælp desværre...

      Slet