torsdag den 9. maj 2013

Vikle

Viklen er populær hos os, da Sigge stadig har et stort behov for at være tæt på mig. Det er desuden super praktisk at man kan have hænderne frie, og meget bedre for ryggen! Billedet er fra i søndags, hvor vi var til baby- og småbørnsmessen i Øksnehallen, hvortil vi havde vundet billetter gennem Änglamark. Det var et rigtig fint arrangement, men jeg havde nok haft mere glæde af at være afsted, mens jeg stadig var gravid, for nu har vi jo anskaffet os næsten alt vi skal bruge.




By Malene Birker Skjorte // Modström Vest // Topshop Solbriller //
Tricot-Slen Økologisk Vikle

Jeg fik dog shoppet en enkelt uldbody fra Joha. Det kunne jeg godt undskylde over for mig selv, da det ikke er helt så let at finde uldtøj på brugtmarkedet.


2 kommentarer:

  1. Har dunkelhed syet din vikle? Hvis ja, hvilket stof og hvilke mål?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har ikke selv syet den, den er fra tricot slen (der er et link i indlægget). Den er i øvrigt i stretch jersey.

      Slet