tirsdag den 7. maj 2013

Baby-outfit

4 uger gammel og vokset ud af str. 50. Det er lidt sørgeligt at pakke alt det mindste tøj væk, men dejligt at drengen vokser som han skal. Stort set alt Sigges tøj er købt brugt, men de grå bukser her er nye og en gave fra mormor.

Body Joha // Bukser Joha

Jeg synes altid der er nogle rigtig lækre detaljer på tøjet fra Joha. Bodyen med de små dyr har f.eks. stribet stof på ryggen.Som i kan se på billederne, endte valget af puslepude med at falde på en simpel udgave fra Bilka med grå æbler. Den blev købt med -25% men koster normalt 169, hvilket jo også er til at komme i nærheden af. Ambitionerne er skruet ned, og jeg tror ikke jeg får syet et betræk selv, som det ellers var planen, men jeg synes nu også æblerne er ganske fine.

5 kommentarer:

  1. Hvor er han kær! Det er altid dejligt med gaver fra familien.

    SvarSlet
  2. Jeg køber også mere og mere brugt og især i de helt små størrelser kan man gøre nogle gode køb, det er jo næsten ikke brugt!

    SvarSlet
    Svar
    1. De ting vi har haft i str 50 har jeg også maks nået at bruge 4 gange. Men jeg har nu stadig været glad for at have en del, så man ikke var tvunget til at vaske hele tiden. Så længe det er købt billigt, kan man sælge det igen uden det store tab. Selvom jeg dog ikke nænner at skille mig af med det hele.

      Slet
  3. Hvor er han da kær.... Kan så meget genkende det med den lidt vemodighed når det første tøj bliver for småt!
    Vores "lille" dreng på 6 mdr. er allerede en stor knægt på næsten 10 kg og godt op i 70'erne.... Bruger nu str. 80. Tiden den går bare alt for hurtigt!

    SvarSlet
  4. Hvor er han bare sød og kær (:

    - Kit

    SvarSlet