søndag den 14. april 2013

Sigge...

Jeg har været travlt optaget de sidste par dage, jeg har nemlig lavet dette projekt færdigt. Her er resultatet.

Vi kom hjem i går og han er nu 4 dage gammel. Det hele gik VILDT STÆRKT. Vi ankom til hospitalet kl 23.30 og han er født 23.50 d. 9. april. Så vi nåede det lige inden midnat. Jeg troede ellers ikke på, at jeg ville få min vilje og føde på en ulige dato, som jeg havde forudset. Men jeg fik min vilje ;-) Jeg havde termin d. 11. men havde på fornemmelsen at han ville komme lidt før tid, så havde satset på 5, 7 eller 9. 

35 kommentarer:

  1. Stort tillykke med det vellykkede projekt - hvor er han bare skøn! Håber I har det godt alle tre.

    - Anne

    SvarSlet
  2. Stort tillykke - han ser dejlig ud, og hans fødselsdag er nok en af de bedste der findes (nemlig også min) :)

    SvarSlet
  3. Stort tillykke, hvor ser han dejlig ud! Nyd jeres lille guldklump :-)

    SvarSlet
  4. Kæmpe tillykke. Ser ud til at du har gjort dit til, at det er blevet et vellykket projekt! :-)

    SvarSlet
  5. Tillykke. Dejligt når projektet lykkedes. Skøn lille trold.

    SvarSlet
  6. Kæmpe stort tillykke. Det er et meget smukt, og vellykket projekt. Kæmpe knus

    SvarSlet
  7. Stort tillykke med den lille fyr (:

    SvarSlet
  8. Gratulerer med den fine lille gutten!!! Vellykket prosjek!!!
    Kos dere masse!!
    Klem Siri

    SvarSlet
  9. Gratulerer så mye!
    Ønsker dere en riktig hyggelig barseltid!

    SvarSlet
  10. Tillykke med Sigge. Hvor vildt det gik så stærkt!

    SvarSlet
  11. Årh hvor fint! Stort stort tillykke, og sikke et fint navn :) Det lyder til at du er sej til det med at føde- sejt gået!

    SvarSlet
  12. Tillykke med den lille guldklump <3

    SvarSlet
  13. Stort, stort tillykke! Hvor er han bare fin! :)

    SvarSlet
  14. Stort tillykke med den lille gut :)
    - Hvor er han sød
    Kh Sabrina

    SvarSlet
  15. Kæmpe tillykke.... Hvor er han lækker<3 smelte smelte!

    SvarSlet
  16. Tillykke. Hold da op det var hurtigt. Jeg går ogå lige nu og venter på en lille mand der skal komme ud. :)

    SvarSlet
  17. Den bedste slags diy. Stort tillykke!!

    SvarSlet
  18. Hvor er han lækker :) STORT tillykke med ham

    SvarSlet
  19. Tilykke med ham, han er rigtig fin.

    SvarSlet
  20. Årh så skøn<3 tillykke, nyd det nyd det:-)

    SvarSlet
  21. Stort tillykke med ham.. Og velkommen hjem ;)

    SvarSlet
  22. Rigtig mange gange tillykke! Han er super fin :)

    SvarSlet
  23. Tillykke! Hvor er han fin og lille

    SvarSlet
  24. Tillykke, hvor er han bare sød

    SvarSlet
  25. Stort tillykke med jeres lille dreng :) Hvor ser han kær ud og dejlig tryg, som han ligger der.
    Venlig hilsen Ditte Maria

    SvarSlet
  26. Meget vellykket DIY :) Tillykke med ham! Et nyt og spændende kapitel begynder.

    SvarSlet
  27. Stort tillykke:-)Nyd baby boblen i fulde drag, for det er rigtigt hvad de siger, det går så stærkt!

    SvarSlet
  28. Stort tillykke med guldklumpen, han ser rigtig dejlig ud :)

    SvarSlet
  29. Stort tillykke, hvor ser han bare sød ud!

    SvarSlet