onsdag den 3. april 2013

Halskæde Tip

Den skønne Tribal halskæde fra Topshop, som jeg tidligere har skrevet en del om her på bloggen, er nu tilbage i butikkerne. Jeg spottede den i hvert fald på strøget i går.

Den koster i øvrigt 199,95 i butikkerne.


Jeg har aldrig rigtig fortalt om den lykkelige slutning på min lange jagt efter halskæden. Jeg fandt den nemlig på ebay. Men som den opmærksomme beskuer kan ane, er der en af ringene der er knækket øverst i venstre side. Jeg klagede derfor gennem ebay, og endte med - efter en lang sej kamp - at få pengen retur. Samtid ville sælger ikke betale den hamrende dyre returporto for at få den sendt tilbage til england, så jeg kunne beholde den! Det skal lige siges, at jeg selv synes jeg havde været mere end fair, og blot krævet et mindre afslag, men sælger var slet ikke til at forhandle med, og ebay endte heldigvis med at afgøre sagen til min fordel.

Inden jeg fik fat i den rigtige halskæde, forsøgte jeg at lave min egen version.

2 kommentarer:

  1. Hvor er den flot! :-) Hvis du har lyst kan du deltage i min konkurrence,
    hvor du har mulighed for at vinde et fedt ur.
    Kig forbi: http://www.stine-ebbesendahl.dk/2013/04/konkurrence-casio-ur.html

    Knus Stine

    SvarSlet
    Svar
    1. Sikke et lækkert ur. Det står der vist mit navn på ;-) Har i hvert fald deltaget med det samme.

      Slet