onsdag den 17. april 2013

Forårsbarn


Det har været en fantastisk forårsdag i dag, og jeg var ude og trille den første rigtige tur med forårsbarnet. Og bare lige for at blære mig, så var jeg tilbage i str 26 jeans allerede 4 dage efter fødslen ;-) Selvom der altså stadig er lidt mave tilbage, er det virkelig dejligt at føle sig almindelig igen. Hip Hurra for min velvoksne samling af oversize bluser!

Som i kan se, har vi også fået taget mine hjemmegjorte babysager i brug. Se DIY til barnevognskæde og babydyne.

8 kommentarer:

  1. Det ser rigtig godt ud:). Stort tillykke!

    SvarSlet
  2. Det klæder dig super godt! og lækkert at du er tilbage i buksestørrelsen! Skide flot... jeg GLÆDER mig også til at komme tilbage i et par stramme højtaljede jeans igen ;)

    SvarSlet
  3. Tillykke med familieforøgelsen. Du ser brandgodt ud - og hvor er det flot, at du allerede er tilbage i dine jeans igen:-)Det må man godt blære sig med.

    SvarSlet
  4. Det ser så hyggeligt ud. Det må være en fantastisk tid. Han er jo super nuttet og en heldig fyr med så fine ting du har lavet omkring sig.

    SvarSlet
  5. hvor ser i søde ud alle 3

    SvarSlet
  6. imponerende at du allerede kan passe dine bukser igen. Det er super lækkert at vejret er blevet så godt, så er det lidt federe at gå de mange ture med barnevognen. (frem for hvis der lå en halv meter sne)

    SvarSlet
  7. Hvor er han fin! Kan man tillade sig at anbefale en elefanthue til den lille bare hals? (Meget venligt ment!) :-)

    SvarSlet