tirsdag den 5. marts 2013

Looking Back

I anledningen af at min lille fabrik nu har eksisteret i et helt år, har jeg kigget lidt tilbage og set på hvilke indlæg, der har været de meste læste. Her kommer en lille top 5 countdown, og jeg må sige, at der er et helt klart tema.

Lav dine egne pudebetræk med dyremotiv ud af viskestykker fra ByNord.

Der var mange, der gerne ville ønske tillykke, og jeg arbejder stadig på at få projektet færdigt ;-)

Dette indlæg blev både bragt på den store amerikanske blog Apartment Therapy og oversat til kinesisk på bloggen decomyplace. Begge dele gav mig en del sidevisninger fra udlandet, og jeg var en mægtig stolt blogger!


I har været ret vilde med mine dyrepuder, som jeg faktisk har vist i en hel del indlæg, se bare her, her og her, og med lidt andre prints herher og her.

Den helt store vinder er DIY-guiden til den draperede nederdel ala Alexander Wang. Og jeg har da også nydt at set en hel del fine nederdele dukke op på blogs rundt omkring.

7 kommentarer:

  1. Sikken et dejligt tilbageblik. Kan bestemt godt forstå disse indlæg er top 5

    SvarSlet
  2. Tillykke med det! Og dejligt tilbageblik på nogle rigtig fine projekter
    Kh Camilla

    SvarSlet
  3. Åh den nederdel drømmer jeg stadig om at få lavet... :-) den er så fin, men jeg får sjældent syet til mig selv... ;-)

    SvarSlet
  4. Jeg er en af dem der har kigget flere gange på nederdelen, og i weekenden skal slaget stå! Wish me luck! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Held og lykke :-) Og skriv endelig hvis der er noget der driller!

      Slet
  5. Er bestemt også blevet inspireret af din fine nederdel & er godt igang med at afprøve forskelligt materiale :)

    www.itsmypassions.dk

    SvarSlet
  6. Herligt tilbageblik og tillykke med 1-års jubilæet!

    SvarSlet