torsdag den 7. februar 2013

Sengetøj til Baby Boy

Jeg har fået færdiggjort endnu et babyprojekt nemlig et dynebetræk til babydynen. Det skal lige siges, at jeg er pavestolt ;-) Det er kun 2. gang jeg syr en lynlås i, og så endda en skjult en af slagsen, og det er bare blevet helt perfekt!
Forsiden er med fuglemønster. Stoffet hedder Get Together 4 fra David Walker Fabric.
Bagsiden er mørkeblåt med stjerner.
Der er hvid tittekant hele vejen rundt og pyntebånd bl.a. fra Hay.




Sengetøjet er lavet i samme stil som ammepudebetrækket, jeg syede for et par uger siden.

22 kommentarer:

  1. Det er vildt fint! Rigtig sødt stof det med fuglene. Godt gået med den lynlås... Det er ikke alle der formår at knække den kode ( usynlig lynlås, forstås)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også glad for at det lykkedes for mig med den lynlås... det har været et projekt jeg har haft hængende i 100 år, men ikke rigtig har turde kaste mig ud i, fordi jeg troede at det var umuligt. Og så lykkedes det altså bare lige :-)

      Slet
  2. Sikke et flot resultat, og super lækkert stof! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Karina. Jeg er også helt tosset med stoffet, der altså heller ikke var helt billigt. But who cares, så længe resultatet er godt er prisen jo underordnet.

      Slet
  3. Hvor er det nogle lækre ting du får lavet til din baby boy!!! Flot!! Er vild med stofferne og sammensætningen og farverne:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Ulla :-) Det er altså bare en rigtig herlig måde at forberede sig på alt det nye der skal komme ved at gå og nusse med sådanne projekter.

      Slet
  4. Det er så flot det betræk!!

    SvarSlet
  5. Har lige klikket mig frem til din fine blog, og er da helt vild med sengesættet du har kreeret. Super fint stof og lækre detaljer. Glæder mig til at følge dig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Velkommen til Anita, hvor dejligt at du har lyst til at læse med!

      Slet
  6. Hvor er det bare flot!
    Det kan du godt være stolt over :)
    Kh Sabrina

    SvarSlet
  7. Det er da bare det flotteste drengetøj jeg længe har set.
    Så smukt.

    SvarSlet
    Svar
    1. hold da op, sikke en ros at få :-) Det sætter jeg virkelig stor pris på!

      Slet
  8. Den er bare blevet vildt flot og rigtig sød med de små fugle :) Kan godt forstå du er stolt :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak tak Amalie, så vil jeg fortsætte med at være stolt lidt endnu ;-)

      Slet
  9. Hej Marie :)
    Sidder her og leder efter noget fint sengetøj til min kommende baby-dreng og faldt over din blog.. Hold op hvor er det bare flot og har endnu ikke fundet noget der er i samme stil som dit.
    Er det noget du laver på bestilling? :)

    Fin blog jeg helt sikkert vil til at følge..

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej :-) Mange tak for de søde ord, glæder mig at du har lyst til at læse med!
      Stoffet her er noget ret pebret noget jeg har bestilt hjem fra england, men måske vi kan finde noget stof i danmark der kan bruges? Du kan skrive mig en mail på marieerenbjerg@gmail.com så kan vi se om vi kan finde på noget :-)
      mvh Marie

      Slet
  10. Hej Marie.

    Jeg faldt lige tilfældigt over din blog. Hvor er det simpelthen det fineste sengetøj, jeg længe har set. Hvor er stoffet med stjernerne købt?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Simone :-) Mange tak. Stjernestoffet er købt i en stofbutik der ligger i amagercenteret, jeg kan ikke lige huske hvad den hedder.

      Slet