torsdag den 21. februar 2013

Seleclips

Så har posten lige været her med en ordentlig omgang seleclips der skal bruges til barnevognskæder og suttesnore. Jeg har i øvrigt fået lavet en DIY til den hæklede suttesnor jeg viste forleden, og jeg skal bare lige have sat clips på og taget nogle billeder, så kommer den på bloggen til jer ;-)

Clipsene i træ har jeg været så heldig at kunne købe af en anden blogger, der havde bestilt ekstra hjem. De kan købes her fra USA, og man bestiller 50 stk ad gangen.

De to små runde clips har jeg også fået af hende som en lille ekstra gave :-D

De klassiske seleclips har jeg købt på trendsales her. Jeg har givet 110 kr inkl porto for 20 stk. Hun sælger i øvrigt også de små runde her. Og jeg kan lige sige, at jeg bestilte dem i går, så der er rigtig hurtig levering :-D

7 kommentarer:

  1. Må jeg spørge, hvor du har købt sådan en omgang?

    SvarSlet
    Svar
    1. ja selvfølgelig :-) Jeg lægger lige links ind i indlægget ;-)

      Slet
    2. Findes der stadig et godt sted at bestille mange træclips? :)

      Slet
  2. Super de er landet allerede.
    Træclipsene er jeg specielt glad for, da de har huller = sikkerhedsventiler, hvis ulykken skulle være ude, men det sker nu næppe, da de er skruet på.
    De kan også males. Jeg skiller dem ad og spraymaler dem + en gang lak.
    God fornøjelse med dem :)

    SvarSlet
  3. vil du sælge 2 træclips? :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. har desværre ikke nok til at kunne sælge af dem :-(

      Slet
    2. Ved det er lidt tid siden dette oplag blev lavet, men hvis det stadig har interesse at købe træclips :) http://www.dba.dk/andet-traeclips-perfekt-ti/id-1005653935/

      Slet