torsdag den 28. februar 2013

Badebolden 33+6

Det var på tide at få taget lidt flere billeder af badebolden.
Og så var det jo også lige en oplagt mulighed for at få vist mine nyanskaffelser. Huen og ringene er fra ASOS og halskæden er fra smykkefirmaet Kvadrat, som jeg skrev lidt om forleden.

ASOS Hue // Urban Outfitters Jakke (gammel) // H&M Mama Jeans

ASOS Ringe // Kvadrat Halskæde // Michael Kors Ur

Jeg har bare et eller andet med enkle minimalistiske smykker i sølv for tiden. Det er ofte det sorte tøj der bliver hevet ud af klædeskabet, og det er en perfekt baggrund for sølvet. Desuden nyder jeg, at jeg ikke har vand i kroppen, så jeg stadig kan bruge fingerringe!

8 kommentarer:

  1. Ej hvor du bare strutter så fint nu!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja! Det er altså ikke særlig lang tid tilbage nu...

      Slet
  2. Hvor ser du bare godt ud!! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan man altså ikke høre for mange gange, når man selv synes røven er blevet lidt bred og taljen efterhånden næsten er forsvundet... ;-)

      Slet
  3. Smuk babyhule! Og lækre smykker!

    SvarSlet