lørdag den 9. februar 2013

Hæklet barnevognskæde - what to do?

Jeg har fået hæklet de 5 bolde til min egen barnevognskæde - nu i blå nuancer... Og jeg leger lidt med andre ideer til selve kæden, end den hæklede snor.




Jeg har prøvet med større træperler...



Og mindre plastikperler..


Eller måske jeg bare skal hækle snoren, som på den forrige, som i i øvrigt kan vinde i min giveaway?



Hvilen model synes i bedst om?



Jeg har i øvrigt fået tilsendt de fineste klemmer med træbeslag fra Tove med bloggen Det sparsommelige Hjørne. Jeg er bare helt vild med dem, og det var faktisk derfor jeg fik ideen med træperler til at begynde med.

6 kommentarer:

  1. Jeg ville nok vælge den hæklede snor. Jeg synes umiddelbart, at kæden bliver for voldsom med perler på. Jeg synes, de hæklede bolde kommer bedst til sin ret med den hæklede snor :-) Og fine klemmer!

    SvarSlet
  2. Jeg kan godt forstå dilemmaet, jeg vil stemme for en kraftigere snor eller nogle små træperler.

    SvarSlet
  3. Jeg er helt klart mest til den hæklede snor:) rigtig fin barnevognskæde:)

    SvarSlet
  4. Den hæklede snor er den fineste synes jeg :-)

    SvarSlet
  5. Stemmer også på den hæklet snor (0:
    Eller mindre træperler

    SvarSlet
  6. Tak til alle jer, der har givet jeres mening til kende... Jeg er blevet lidt hooked på ideen med nogle mindre træperler. Jeg havde faktisk nogen liggende fra Søstrene Grene, som jeg også ville have prøvet med i går. Men da jeg fandt dem frem viste det sig, at der kun var hul i den ene side af perlen, og altså ikke hele vejen igennem! Meget underlige perler... Så nu vil jeg gå på jagt efter nogle andre. Jeg synes det får det hele til at hænge meget godt sammen, når der nu også er træ på klemmerne.

    SvarSlet