torsdag den 14. februar 2013

Hæklet barnevognskæde vol. 2

Så er det endelig lykkedes mig at blive færdig med min egen hæklede barnevognskæde. Mange tak for alle jeres fine inputs! Som i nok kan se var jeg blevet ret hooked på ideen med nogle mindre træperler. Jeg fik skaffet nogle nye, denne gang med huller hele vejen igennem, modsat dem jeg havde liggende fra Søstrene Grene... Jeg endte med at købe disse på 1 cm i diameter. Og hamstrede også lidt træperler i andre størrelser til fremtidige projekter...



Jeg er blevet rigtig glad for resultatet, og jeg synes terperlerne passer perfekt til klipsene. Jeg har endnu ikke klippet snoren over, så jeg har mulighed for at ændre længden så den kommer til at passe perfekt til barnevognen... Som vi jo endnu ikke har fået valgt endeligt.

12 kommentarer:

  1. Man kan ikke lade være med at hækle når først man får lært det. Det er stærkt vanedannende.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er nu rigtig mange år siden jeg begyndte at hækle... mener jeg lærte det i sfo i 2. klasse ;-) Men har haft lagt det på hylden i et godt stykke tid, og det er rigtig dejligt at være kommet igang igen. Jeg tror vi ses søndag til strikke/hækleklub? Jeg skal bare lige have clearet med kæresten...

      Slet
  2. Ihhh hvor er de fine.
    Hjemmegjort er velgjort.
    God weekend til dig og dine

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er altid dejlig med hjemmelavede sager :-) Også en dejlig weekend til dig!

      Slet
  3. Super super sødt, og dejlige farver . :0)

    SvarSlet
  4. Hvor er de fine - den er rigtig fin i alternative pigefarver :)

    SvarSlet
  5. Ej hvor er den flot! Hvor er du kreativ :)
    Du har muligheden for at vinde et smukt ur fra Daniel Wellington på min blog. Kig gerne forbi, hvis du har lyst: http://www.amydyrholmkristiansen.dk/2013/02/giveaway-daniel-wellington.html

    Knus Amy

    SvarSlet
  6. Faldt lige over din blog, da jeg googlede 'barnevognskæder', og er blevet smaskforelsket i dine hæklede barnevognskæder... Kan se, at du har haft en give away, men vil høre, om du har flere på lager (helst i 'pigefarver')? Hvis du har, er det så muligt at købe en?
    Bedste hilsner,
    Christine

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Christine. Jeg har en enkelt tilbage i de lilla nuancer, og jeg vil også gerne lave en i de lyserøde farver hvis du hellere vil have det. Skriv mig en mail på marieerenbjerg@gmail.com, så kan vi lige aftale nærmere :-)

      Slet
  7. Hej. sikke flotte de er.
    Hvis man nu selv vil prøve kræfter med at hækle sådan nogle kugler, har du så en DIY til dem?
    /Anne-Liv

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anne-Liv. Jeg har faktisk et næsten-færdigt indlæg med en DIY liggende, mangler bare lige lidt redigering. Det er jo bare lige med at få taget sig sammen til at få lavet det helt færdigt. Jeg skal nok prøve at huske det en af de nærmeste dage.

      Slet
  8. Så lykkedes det mig at få lavet barenvognskæden færdig. Synes simpelthen de kugler er helt fantastiske, og tænker at man sikkert kan finde en masse andet sjovt at bruge dem til. Tak for DIY'en ;)

    SvarSlet