fredag den 22. februar 2013

DIY-guides og god karma

Som en del af jer nok har bemærket, sker det en gang i mellem, at jeg får strikket en DIY-guide sammen. Som noget nyt vil jeg nu gerne begynde at linke til jer, hvis i har brugt nogle af mine guides, for links spreder altid god karma... ikke ;-) Og så er jeg bare så nysgerrig efter at se hvad der kommer ud af mine guides, det må i ikke snyde mig for! Så hvis du tidligere har brugt en af mine guides og lavet et indlæg med din kreation, vil jeg simpelthen blive så glad, hvis du lige vil sende mig en besked om det, enten her eller ved guiden - meget gerne med direkte link til dit eget indlæg.


5 kommentarer:

  1. Figtig god idé. Lovelinks holder. :-)

    SvarSlet
  2. Super idé, det er god karma!

    SvarSlet
  3. Vil da gerne videre bringe karlas forbindelses diy om neon halsrør Wauw det er fedt!

    SvarSlet
    Svar
    1. jammen tak tak, det var nu ikke lige det jeg mente med indlægget her. Min tanke var, at jeg gerne ville linke til de bloggere, der har brugt nogle af mine DIY-guides, så andre også kan se hvad der kan komme ud af det.
      mvh Marie

      Slet