tirsdag den 1. januar 2013

Nytårskjolen


Godt Nytår. Jeg havde den blå glimmerkjole på fra Asos Maternity, kun stylet med mit nye Michael Kors ur, som jeg endelig har fået tilpasset i lænken. Da vi var hjemme i lejligheden, blev det uden høje sko, men i stedet sorte plateau ballerinaer.

Jeg kan ikke huske, om jeg tidligere har vist min tatovering på bloggen? Men jeg har i hvert fald en lille måne inderst på venstre underarm. Jeg har også en ny i tankerne, men da man ikke må blive tegnet på så længe man er gravid, må jeg lige vente lidt endnu.

12 kommentarer:

  1. Godt nytår :)

    Hvornår er du sat til at føde?
    Glæder mig til at følge dig. :)

    God dag herfra
    http://ninnasverden.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Nina. Også rigtig godt nytår til dig :-)

      Jeg er sat til 11. april, så der er kun lidt over 3 måneder til at jeg har den lille troldeunge i mine arme....
      For at være lidt mere teknisk, var jeg i går nytårsaften i uge 25+4 (25 hele uger og 4 dage).

      Det er rigtig dejligt at du har lyst til at følge med, og det er altid så hyggeligt med kommentarer, så man kan få en ide om hvem det er der læser med derude.

      Håber du er kommet godt ind i det nye år.
      Mu vil jeg hoppe et smut i biografen - vi får sikkert Dagmar for os selv ;-)
      Mvh Marie

      Slet
  2. Godt nytår hvor er du fin:-) Åh ja skynd jer i biografen, brug de sidste tre måneder på impulsive kæreste ting som biograf, lækker middag etc. Når den lille kommer bliver den form for impulsivitet svære, der skal der lidt mere planlægning til!

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh ja, tak fordi du lige mindede mig om det. Nu nød jeg det endnu mere :-) Og så satte vi os også efter filmen og fik lidt at spise, og gik efterfølgende hele vejen hjem hånd i hånd.

      Slet
  3. Hvor er du fin - er vild med pjattebillederne :D

    Har halvmånen en betydning?

    SvarSlet
    Svar
    1. hehe, ja det hele skal vist ikke altid være så seriøst ;-)

      Jeg er faktisk ikke af den overbevisning, at tatoveringer nødvendigvis skal have en betydning. Jeg synes også det er i orden, hvis de bare er til pynt. Men månen har faktisk en lille historie. Her kommer den korte udgave ;-)
      Jeg har været meget syg i hele min ungdom, bl.a. med glutenallergi der ikke blev opdaget før jeg var 19 år. I en periode havde jeg det så skidt, at jeg måtte gå hjemme et halvt år, og derfor ikke kunne fortsætte i min fantastiske gymnasieklasse. Mine forældre købte ret tilfældigt og uden forbindelse til min tilstand en ny hund i denne periode. Og hun endte bare med at få rigtig stor betydning for mig og mit humør. Hundeprutten hedder Luna, og månen er en lille og ikke alt for direkte reference til hende. Og så er den også lidt pæn jo!

      Slet
  4. Rigtig godt nytår!
    Hvor ser du bragende godt ud :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du er sød.
      Godt nytår til dig Sara!

      Slet
  5. Sikke en fin rundt mavse:-) godt nytår

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, der er lidt fodbold over den... Godt nytår lige retur ;-)

      Slet
  6. Hvor er du smuk :-) Jeg har forresten en konkurrence kørende hvor du kan vinde et gavekort på 250,- til sko fra footway.dk - du kan deltage her hvis du har lyst: http://www.stine-ebbesendahl.dk/2013/01/konkurrence-3.html

    Knus Stine

    SvarSlet
    Svar
    1. Det vil jeg da lige kigge på. Det ville da ikke være dårligt med sådan et gavekort. vel..

      Slet