tirsdag den 1. januar 2013

Kransekage og Nytårsbord

Min kære Jonas havde selv fremtryllet en kransekage, og så endda med hjemmelavet nougat indeni. Den var simpelthen så lækker! Men altså ikke helt flot nok syntes jeg - så jeg fik aller nådigst lov til at dekorere den.
Flagene er lavet af masking tape og tandstikkere.
Bordet var dækket til 2 og med masser af Aluminia, mest Sonja men også lidt Alma, Lise og Lone.
Sonja te/kaffe stellet, som jeg fik i fødselsdagsgave af min moster, står stadig og pynter på bordet. Jeg skal lige finde et rigtig godt sted til det.
Og Sonja kopperne kom da også i brug. Og en lille Corinna tallerken til flødebollerne passede fint i farven.

2 kommentarer:

  1. Det ser virkelig ud til at have været hyggeligt. Vi var 3 til vores nytårsaften, tilpas stille og roligt. Godt nytår

    SvarSlet
  2. Hvor ser det hyggeligt og lækkert ud - elsker desuden den mintgrønne steltonkande, hvis jeg skulle have en til, skulle det klart være i den farve (:

    - Anne

    SvarSlet