lørdag den 5. januar 2013

Bumbag

Jeg har i mange år, mere præcist siden 2004, hvor jeg var på Roskilde Festival for første gang, været rigtig glad for bæltetasker. Dengang købte jeg mig en Tysker-Daddy udgave i den lokale taskebutik, som kan ses på nogle af de sidste billeder i indlægget Roskilde Festival Part 1. Det var den eneste udgave man kunne få dengang, hvis ikke den skulle være neylon-neon 90'er... Og det skulle den ikke! Nu har tysker-daddy fået en afløser.

Bæltetasken er fra Blond, og købt i Norr.






Og her ser i så den gamle bæltetaske.. Som jeg nu ellers har været mægtig glad for, trods dens grimhed.

2 kommentarer:

  1. Hvor er den fin. Bæltetasker er virkelige fantastiske, men kønne er de dog ikke..

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes den nye er fantastisk og lækker :-) Og skindet er super blødt, og ikke helt så shiny som på billederne.

      Slet