mandag den 17. december 2012

Julefrokost i uge 23

I lørdags var jeg til julefrokost på studiet, og jeg følte mig temmelig fin i min nye sorte blondekjole fra ASOS Maternity. Jeg er nu 23 uger henne, og det er meget rart at kunne vise maven lidt frem ;-) Min kjole er str 8, der desværre er den mindste størrelse ASOS fører i maternitylinjen. Jeg er normalt en str 34, og sejler i det tøj jeg har købt fra dem, men det går nogenlunde med de stramme kjoler. Og jeg skulle jo også helst blive noget større de næste par måneder.




Kjole ASOS // Sko H&M

12 kommentarer:

  1. Hvor er du bare fin med din mave. :)
    Og super fede sko!!

    www.badutspringeren.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Taakk :-) Jeg er også virkelig glad for skoene, de er skønne at gå i og kostede kun 200 kr...

      Slet
  2. Smukt!
    jeg elskede også at vise min gravide mave i stramme kjoler. Vil da lige huske asos til næste gang, for den er da ret fin den kjole.

    SvarSlet
    Svar
    1. Når man ikke er så stor, så er det faktisk lidt svært at få lov til at vise maven, hvis ikke tøjet er helt stramt... Og det meste tøj til gravide er bare så KONET.... but why? Det er jo de færreste damer på 60 der har brug for graviditetstøj??? Men ASOS har altså nogle okai ting... og så er det jo ikke så dyrt. Selvom det ikke bliver brugt så længe, så er det bare så vigtigt for mig, at føle mig ordentligt tilpas de måneder det varer.

      Slet
  3. Hvor er du smuk gravid og kjolen klæder dig vildt godt :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er det sødt af dig :-) Det er ikke altid man føler sig så smuk, når man begynder at tage på. Så kan en blondekjole gøre underværker ;-)

      Slet
  4. Hvor er du bare fin, og stort tillykke med at du er gravid, det vidste jeg slet ikke :-)

    SvarSlet
  5. Hej :) det er vel ikke en kjole du stadig har og vil sælge videre? :)

    SvarSlet